Betöltés...
Kívánságlista

Nidavellir társasjáték

Játék
12 099 Ft
Bruttó ár

  • Termékazonosító
    200196434
  • Házhoz szállítás
    Utolsó darabok, 1-3 munkanap
  • INGYENES átvétel üzleteinkben
  • KISZÁLLÍTÁS 1 NAPON BELÜL*
  • Szaküzletek készletinformációja
  • Budapest, Tenkefürdő utca 3.
    1-3 darab
    Budapest Váci út 51/A
    Rendelhető, 1-3 munkanap
    Budapest Campona
    Rendelhető, 1-3 munkanap
    Budapest ETELE Plaza
    Rendelhető, 1-3 munkanap
    Budapest Pólus Center
    Rendelhető, 1-3 munkanap
    Budapest Westend
    Rendelhető, 1-3 munkanap
    Debrecen Plaza
    Rendelhető, 1-3 munkanap
    Győr Pláza
    Rendelhető, 1-3 munkanap
    Miskolc Plaza
    Rendelhető, 1-3 munkanap
    Sopron Plaza
    Rendelhető, 1-3 munkanap
    Szeged Árkád
    Rendelhető, 1-3 munkanap
    Veszprém Balaton Plaza
    Rendelhető, 1-3 munkanap
  • Budapest, Tenkefürdő utca 3.
    1-3 darab
    Budapest Váci út 51/A
    Rendelhető, 1-3 munkanap
    Budapest Campona
    Rendelhető, 1-3 munkanap
    Budapest ETELE Plaza
    Rendelhető, 1-3 munkanap
    Budapest Pólus Center
    Rendelhető, 1-3 munkanap
    Budapest Westend
    Rendelhető, 1-3 munkanap
    Debrecen Plaza
    Rendelhető, 1-3 munkanap
    Győr Pláza
    Rendelhető, 1-3 munkanap
    Miskolc Plaza
    Rendelhető, 1-3 munkanap
    Sopron Plaza
    Rendelhető, 1-3 munkanap
    Szeged Árkád
    Rendelhető, 1-3 munkanap
    Veszprém Balaton Plaza
    Rendelhető, 1-3 munkanap
  • Ajánlott életkor
    10+
  • Játékosok száma
    3 - 5 fő
  • Játékidő
    45 - 60 perc
  • *Ha a termék központi raktárunkban elérhető, abban az esetben a 16:00-ig leadott rendeléseket tudjuk a következő munkanapra teljesíteni. Amennyiben a termék valamelyik boltunkban van készleten, vagy csak külsős raktárból szerezhető be, akkor a 11:00-ig leadott rendeléseket tudjuk a következő munkanapra teljesíteni.

Nidavellir társasjáték ismertető

Nidavellir, a törpék mérhetetlen kincsektől gazdag birodalma, ahol a jólét már egy ezredéve tart, és ez biza’ a birodalom lakóin is meglátszik. A jóféle serital patakokban folyik, a tavernák sosem zárnak be, az utcákon a mulatozás és tivornyázás kakofóniája hallik.

Azonban Fafnir, a mérhetetlenül kapzsi és gonosz sárkány lerázta magáról láncait, melybe még a hegyek is beleremegtek, és a törpék vére ezer év óta először megfagyott. A duhajkodás és dőzsölés kora véget ért, eljött az idő, hogy a törpék ismét munkába álljanak.

Legalábbis gondolhatnánk ezt, ugye? A helyzet azonban az, hogy ezek a mihaszna, léhűtő alakok fittyet hányva a közelgő végzetre továbbra is főállásban töltik a kocsmákat, és még a kisujjukat sem mozdítják, hogy hadba szerelkezzenek.




Ezért hát nektek, elvalandoknak, nemesi születésű hadvezéreknek kell népetek élére állni, és a haza, becsület és bajtársiasság fényében seregbe toborozni... áh, mit szépítsük? Menjetek a kocsmákba, és fizessétek le ezeket a semmirekellőket, hogy végre megmozdítsák elkényelmesedett ülepüket!

Így tehát erszényeitekkel, amik a játék elején nem túl vaskosak, felszerelkezve kell a birodalom 3 leghíresebb és legkiválóbb kocsmáját bejárnotok, és egymást felül licitálva a sert vedelő törpéket magatokhoz csábítani. Mert hát szép dolog a hazaszeretet, de a nap végén mégis csak a jól mért aranyért mérik ki a következő korsót!

Maga a játék tehát licitálásból és szettgyűjtésből fog állni, egy érdekes csavarral megfűszerezve. Minden játékos 5-5 érmével rendelkezik a játék teljes szakaszában, amikből 3-at mindig a licitálásokra költ, 2 a tarsolyában marad. Akad azonban egy 0-ás értékű érme, amivel ugyan licitálást nem lehet nyerni, viszont ezzel az érmével lehet az erszényben maradt másik két érmét fejleszteni. Bármikor, amikor valaki licitálásra 0-ás érmét rak, ugyanúgy részt vesz a licitálásban, de a megmaradt 2 érméjének az értékét összeadja, az egyik érméjét eldobja, és a helyére a közös készletből elvesz egy új érmét, aminek az értéke az előző kettő összege volt. Nem elég tehát csak licitálgatni, fontos észben tartani, hogy az érméket fejleszteni kell, és ezek időzítésén is rengeteg múlhat.

A játék másik aspektusa a szettgyűjtögetés. A törpék 5 klánba tartoznak, mindegyik más módon jelent győzelmi pontokat, ha viszont egy sort össze tud valaki állítani, tehát minden klánból van 1-1 tagja, azért értékes, erős hősre tehet szert. Minden újabb sor újabb hőst jelent, amit nem könnyű kivitelezni, viszont nem is mindig célravezető taktika csak a hősöket gyűjteni.

 
További tartalom betöltése.