Betöltés...
Kívánságlista

Száguldó robotok - Ricochet Robots

Játék
10 199 Ft
Bruttó ár

  • Termékazonosító
    200031292
  • Házhoz szállítás
    Nincs raktáron
  • INGYENES átvétel üzleteinkben
  • Szaküzletek készletinformációja
  • Nincs készleten
    Részletek
  • Nincs készleten
    Részletek
  • Ajánlott életkor
    10+
  • Játékosok száma
    1 - 10 fő
  • Játékidő
    30 perc

Száguldó robotok - Ricochet Robots ismertető

A Richocet Robots társasjáték célja minden fordulóban, hogy a középen lévő lemezeket összegyűjteni. Van a táblán egy „célmező”, egy olyan mező, aminek a színe és a rajta található szimbólum megegyezik a lemezével. A játékos feladata, hogy az ezzel megegyező színű robotot, az „aktív robot”-ot a lehető legkevesebb lépéssel eljuttassa a célmezőbe. Az a játékos kapja meg a lemezt, akinek ez sikerül, a játékot pedig az a játékos nyeri meg, aki a legtöbb lemezt összegyűjti.

A kör akkor kezdődik, amikor egy játékos fog egy lemezt és középre helyezi. Ezután minden játékos megpróbálja kitalálni, hogy az aktív robot (a robot, amelyiknek a színe megegyezik a lemezével) hogyan juthat el a célmezőbe (a mező, amelyiknek a színe és szimbóluma megegyezik a lemezével) a lehető legkevesebb lépéssel. A legtöbb esetben a többi robotot is mozgatnunk kell, hogy a megfelelő helyen akadályként szolgáljanak, és ezeket a lépéseket is bele kell számítanunk a tervbe.

Ha a középen lévő lemez a „kozmikus örvény” (cosmic vortex), amelyiken minden szín fel van tüntetve, akármelyik robotot tekinthetjük aktívnak, és vihetjük a kozmikus örvény célmezőbe.

A célmező felé vezető útján a robotnak le kell pattannia (elfordulnia jobbra vagy balra) egy akadályról legalább egyszer. Ha el tudna jutni a célmezőbe lepattanás nélkül, másik utat kell választania.

Amint egy játékos úgy látja, tudja a megoldást, hangosan bemondhatja a lépések számát, amely szerinte szükséges a célmező eléréshez, és elindítja az órát. A többi játékosnak innentől számítva 1 perc áll rendelkezésére, hogy a saját megoldását megtalálja. A megoldások bemondásának nincs sorrendje, és egy játékos többször is mondhat be megoldást. Az egymást követő, bemondott lépésszámok általában egyre kisebbek, de lehetnek egyenlőek, vagy akár nagyobbak is, ha egy játékos egy előbbi bemondást nem talált helyesnek. Viszont, ha egy játékos bemondott egy lépésszámot, ő maga már nem mondhat be nagyobbat.

Amikor letelik az egy perc, a legkisebb számot bemondott játékos kezd. Mozgatja a robotokat, ahogy tervezte, és közben hangosan számolja a lépéseket. Ha a megtett lépések száma megegyezik azzal a lépésszámmal, amit bemondott, vagy annál kevesebb, begyűjti a lemezt, és a fordulónak vége. Ha hibázik, a robotokat vissza kell tennie a kiindulási helyükre (a színes lapocskákkal jelölt mezők), és az a játékos kerül sorra, aki növekvő sorrendben a következő számot mondta be. Egyenlő bemondás esetén az a játékos élvez elsőbbséget, aki hátrább van a játékban (kevesebb a begyűjtött lemeze). Ez addig folytatódik, amíg egy játékos sikerrel nem jár.

A JÁTÉK VÉGE
A kétszemélyes játék akkor és véget, ha egy játékos 8 lemezt begyűjtött, a háromszemélyes játék akkor, ha egy játékos 6 lemezt gyűjtött, a négyszemélyes akkor, ha 5-öt. Ha több, mint négyen játsszák a játékot, folytassák addig, amíg a lemezek el nem fogynak.
További tartalom betöltése.