Betöltés...

Információk

Gyorslinkek


Üzleteink és elérhetőségeink
Központi és házhozszállításos elérhetőség
Telefonszám: 06-1-445-1-777

Telefonos ügyintézés

 TelefonszámHívásfogadás ideje
Központi telefonos ügyfélszolgálat 06 1 445 1777 H-P: 9:00-17:00
Sz: 10:00-15:00
V: -

Hibás mobiltelefon készülék és táblagép esetén a javítás vagy csere márkaszervizben történik. A szervizek elérhetőségét az alábbi táblázat ismerteti.

Samsung, LG, Huawei, Evolveo, CAT, Alcatel, Lenovo, Asus TeleMax GSM szerviz Kft.
2040 Budaörs, Kinizsi u. 2/b
http://tmx.hu
Huawei szerviz.huawei.hu
Sony Triwarden Informatikai és Szolgáltató Kft.
1091 Budapest, Üllői út 53/a
+36-1-782-4995
https://triwarden.hu
Acer Acer Magyarország
+36-1-555-5200
H-P, 9:00-17:00
Microsoft Üzlet és Szerviz elérhetőségek az alábbi linken:
https://www.microsoft.com/hu-hu/mobile/store-locator-map/
Apple iStyle
1061 Budapest Andrássy út 36.
+36-1-453-3939

E-mail elérhetőségek

 

Információk:

 

PC hardver és Mobil ügyfélszolgálat

PC hardverrel, mobiltelefonokkal és tabletekkel kapcsolatos kérdéseid megválaszolásában és ügyintézésben ügyfélszolgálatunk hétköznapokon 9-17 óráig áll rendelkezésedre.


Rendelési információk

Rendelési lehetőségek

Rendelésed leadásához többféle lehetőség áll rendelkezésedre.

Webáruházunk segítségével néhány egyszerű kattintással megrendelheted a kiszemelt termékeket. A rendeléshez regisztráció nem szükséges, de számos előnyt biztosít számodra (törzsvásárlói kártya, adatok automatikus kitöltése).

E-mailen keresztül is megrendelheted a kiválasztott termékeket, a következő adatok megadásával:

  • Név
  • Szállítási cím (Irányítószám, település, utca)
  • Telefonszám
  • E-mail cím
  • Rendelt termékek neve, linkje
  • Kiszállítás ideje
  • Egyéb üzenet a futárszolgálatnak

Házhozszállítás

A rendelési adatok megadásakor az alábbi információkra fontos figyelned:

  • Munkanapokon milyen címen tudod átvenni a megrendelt csomagot?
  • Mely általad rendszeresen használt e-mail címre küldhetjük ki a rendelésedhez kapcsolódó e-maileket?
  • Kollégánk milyen telefonszámon tud elérni adategyeztetés céljából?
Futárszolgálati díjaink
Általános szállítási díjak 999 Ft
Foxpost csomagautomata Alapdíj 999 Ft
PostaPont csomagautomata Alapdíj 999 Ft
Bizonyos termékek esetében legfeljebb 1000 Ft értékig egyedi szállítási díjat számíthatunk fel. Erről minden esetben a rendelés összesítő, valamint a visszaigazoló e-mail ad tájékoztatást.
  • Utánvételes kiszállítás: a házhoz szállított termékek kifizetése az átvétel után készpénzzel vagy bankkártyával lehetséges, előreutalásos és egyéb fizetési módokat nem áll módunkban elfogadni. Felhívjuk figyelmed arra, hogy a futárszolgálatos vásárlásokról ÁFA-s számlát állítunk ki a rendelési folyamatban megadott számlázási címre, ezen a rendelés feldolgozása után nem áll módunkban módosítani.
  • A hétköznapokon 16 óráig beérkezett, készleten található termékeket munkatársunk visszajelzését követően leghamarabb a következő munkanapra tudjuk kiszállítani.
  • Az interneten történő rendelés/előrendelés esetén a "Megrendelés leadása" gombra való kattintás fizetési kötelezettséget von maga után. A megadott adatok a rendelés feladásáig bármikor, e-mailben és telefonon, illetve a rendelés véglegesítéséig a "Korábbi rendeléseim" menüponton keresztül módosíthatóak.
  • Amennyiben a rendelésed tartalmaz olyan termékeket, amik készleten vannak, és olyanokat is, amelyeket külső beszállítótól tudunk csak beszerezni, a termékeket beérkezési sorrendben, külön csomagokban adjuk fel a részedre. Ez alól kivételt képeznek a játékkonzolt, valamint a digitális és fizikai termékeket vegyesen tartalmazó rendelések. Amennyiben mindenképpen egyben szeretnéd megkapni a csomagot, ezt jelezd Ügyfélszolgálatunk felé. Szállítási díjat természetesen csak egyszer számolunk fel, függetlenül attól, hogy hány részletben kapod a termékeket.

Csomag visszavételre és szállítására vonatkozó információk

  • Külföldi szállításra nincs lehetőség!
  • A visszaküldött csomag vételárát tudjuk visszaszolgáltatni, így a visszajuttatással járó szállítási költségeket a vásárló állja.
  • Csomagjainkat Magyarország egész területén a Magyar Posta Logisztika (MPL), GLS futárszolgálat, PDS futárszolgálat szállítja ki.

PostaPont Partner MOL
MPL Csomagautomata FoxPost Partner

GLS futárszolgálat
Telefonszám: +3618020265

Vásárlás személyesen

Váci úti szaküzletünkben szakértő eladóink bármikor rendelkezésedre állnak, miközben óriási termékkínálatunból válogatsz.

Online bankkártyás fizetés

A digitálisan letölthető termékekre vonatkozó online bankkártyás fizetés általános tájékoztatóját itt találod meg.

 

További rendelési információk

  • Viszonteladókat nem szolgálunk ki!
  • Csomagküldési táblázatunk tartalmazza a csomagolás, valamint sikertelen átvétel esetén a következő munkanapon egy esetleges második kiszállítás díját is.
  • A rendeléseket beérkezési sorrendben dolgozzuk fel.
  • A kiszállítás előtt munkatársunk telefonon vagy e-mailen értesít a rendelésed állapotáról.
  • Az oldalon szereplő árak, termékleírások tájékoztató jellegűek, az esetleges elírásokért cégünk nem vállalhat felelősséget.
  • A pontos ügyintézéshez elengedhetetlenek a garanciához szükséges okmányok:
    • Garanciajegy
    • Nyugta/számla
    • Pontos hibaleírás
    A garanciával kapcsolatos kérdéseket telefononon keresztül vagy e-mailes elérhetőségünkre várjuk, mely lehetővé teszi a gyors és gördülékeny ügyintézést.
  • Átvételkor a megrendelés összegének kifizetése után, a megrendelő felelőssége a csomagban szereplő tételek futár jelenlétében való ellenőrzése. A csomag átvételét követően a felmerülő hiányosságokról a futár jegyzőkönyvet állít ki, mely után felveszi cégünkkel a kapcsolatot. Utólagos reklamációt hiányzó tétel(ek)re vonatkozóan cégünknek nem áll módjában elfogadni.
  • Előrendelések esetében ügyintéző kollégáink csak a játék közvetlen megjelenése előtt jeleznek vissza a termékek átvételével kapcsolatban. A rendelés leadását követően nincs szükség az ügyintézőnk megerősítésére.
  • A házhozszállítás minden esetben a rendelés során megadott címre történő sérülésmentes kiszállításra vonatkozik. Az emeletre történő feljuttatást, beüzemelést a szolgáltatás nem tartalmazza. Az üzembe helyezésre és egyéb problémákra vonatkozó kérdésekben a termék gyártójának ügyfélszolgálata tud segíteni.

Termékinformációk

Előrendelői ajándékok

A termékeknél feltüntetett előrendelői ajándékok korlátozott mennyiségben állnak rendelkezésre. A meghirdetett előrendelői ajándékok megváltoztatásának jogát fenntartjuk.

 

Digitális kódok beváltása

Amennyiben a vásárolt játékszoftver digitális, letölthető termék, vagy ha egy fizikai termékhez ajándék letölthető digitális tartalom jár, a kapott kódot a megfelelő felületen szükséges beváltani, melyről a nyugta melletti jegyzékben vagy rendszerüzenetben adunk tájékoztatást. Ez lehet például:

Garancia

 

A termék visszaküldésének menete jótállás esetén:

        1. Letöltöd és olvashatóan kitöltöd az űrlapot.
          Jótállási jegyzőkönyv letöltése

        2. Becsomagolod a terméket és mellé teszed a jótállási jegyzőkönyvet, illetve a vásárlást igazoló bizonylatokat.

          A Vásárló jótállás intézéséhez a webshopban vásárolt terméket és Jótállási jegyzőkönyvet köteles a PlayIt Store részére az alábbi postacímre visszaküldeni:

          Visszaküldési cím: Konzolvilág Kft. 1134. Budapest Váci út 51/a. "PlayIt Store"

           

Az általunk forgalmazott konzol alapgépekre 12 hónap gyártói jótállás vonatkozik, Nintendo Switch esetében pedig 24 hónap. Az Xbox One konzolokra a Microsoft szintén 2 év világgaranciát vállal, bővebb információkért kérjük látogasd meg a gyártó hivatalos oldalát.

Microsoft és Razer termékek

A Microsoft és Razer termékek garanciájának érvényesítéséhez, kérjük őrizd meg azok eredeti csomagolását!

Szoftver vásárlása esetén a "visszatérítés" kizárólag a termék csomagolásának felbontásáig érvényes, továbbá a "garancia" nem érvényes magára a fizikális formátumra és azon médiákra, amelyek hibái túlhasználattól, a célnak nem megfelelő használattól, vagy fizikai sérülésekből fakadnak (pl. körkarcok, hajszálkarcok, anyagfelületi sérülések a gép tálcájától).

Amennyiben a szoftver működésében játékon belüli probléma merül fel ("BUG", fagyás, telepítési problémák stb.), a forgalmazó magyarországi kirendeltségéhez fordulhatnak vásárlóink.

A Webshopban forgalmazott mobiltelefon készülékekre és táblagépekre 24 hónap gyártói garancia vonatkozik. Ez alól kivétel az Apple és Xiaomi termékek, melyekre 12 hónap gyártói garancia vonatkozik.

Klíma berendezések

Klíma berendezések esetében a gyártó abban az esetben vállalja a garanciát, amennyiben hivatalos F-gáz vizsgával rendelkező szakember szereli be és az éves karbantartást minimum egyszer elvégezték, ennek mennyisége gyártótól és típustól függően eltérhet.

Megrendelés esetén kérjük a megrendelőt, hogy egy tanúsítványon nyilatkozzon, hogy a berendezés telepítését képesített vállalkozás fogja elvégezni.

A kiterjeszttet garanciális feltételeket minden esetben a gyártó határozza meg.

Itt tájékozódhat a garanciális feltételekről:

Gyártók és forgalmazók elérhetőségei

Gyártók és forgalmazókTelefonszám
Microsoft Magyarország ügyfélszolgálat:
(munkanapokon 9:00-18:00 között)
+36-80-018-590
Sony Europe Limited Magyarország ügyfélszolgálat:
(munkanapokon 11:00-20:00 között)
+36-1-677-7317
Sony garanciális ügyintézés:
Cím: 1091. Budapest, Üllői út 53/A
(H 9:00–18:00 K-CS 9:00-17:00, P 9:00-16:00)
+36-1-782-4995
Electronic Arts Magyar nyelvű ügyfélszolgálat:
(munkanapokon 9:00-18:00 között)
+36-1-505-9550
CENEGA Hungary ügyfélszolgálat:
(munkanapokon 9:00-17:00 között)
CNG Support
Logitech ügyfélszolgálat:
(munkanapokon 9:00-18:00 között)
+36-1-777-4853
Steam terméktámogatás:
Steam Support
Mobil Digital Kft. (Thrustmaster kormányok):
(munkanapokon 9:00-17:00 között)
+36-1-783-4364

További információk

Adatvédelem

A cégünkhöz beérkezett adatokat bizalmasan kezeljük, kizárólag az ügyintézés céljából használjuk fel.

Az adatok kezelésekor az Adatvédelmi Törvényeknek megfelelően járunk el.

Részletes szabályzatunkat a következő linken érheted el:
playitstore.hu Adatvédelmi Szabályzat

ÁSZF

14 napos elállási jog internetes vásárlás esetén:

Elállási jog fogalma és gyakorlásának feltételei:
Mit tehetünk, ha meggondoltuk magunkat?

Az elállási jog hiánya:
Mikor nem gyakorolhatjuk elállási jogunkat?

A részletes feltételeket a következő linken érheted el:
playitstore.hu Általános Szerződési Feltételek

Fontos tudnivalók a 14 napos elállással kapcsolatban

Az elállási jog azt jelenti, hogy az interneten (távollevők között) megkötött szerződéstől jogszabályi felhatalmazás alapján egyoldalúan visszaléphetünk és a termék visszaküldése esetén követelhetjük a kereskedőtől az általunk kifizetett összeg visszatérítését. Az elállási jog kompenzálja azt, hogy a vásárlás előtt nem volt lehetőségünk a termék megvizsgálására, kipróbálására, illetve üzembe helyezésére

 

Vásárlástól való elállásról

A fogyasztónak minősülő vásárló a szerződéstől 14 naptári napon belül (beleértve a 14. naptári napot is) indokolás nélkül elállhat. Ennek módjáról a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezik. A fogyasztó az elállási jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az elállás joga az üzleteinkben történő személyes, illetve a partner pontjainkon történő átvétel esetén is gyakorolható, amennyiben a rendelés leadására weboldalunkon keresztül került sor. Ezen jogosultság tehát nem illet meg abban az esetben, ha az üzletben személyesen vásároltad meg a terméket / termékeket.

 

A termék visszaküldésének menete:

    1. Letöltöd és olvashatóan kitöltöd az űrlapot.
      Elállási nyilatkozat letöltése
  1. Becsomagolod a terméket és mellé teszed az elállási nyilatkozatot, illetve a vásárlást igazoló bizonylatokat.
  2. A Vásárló elállás vagy egyéb visszaküldést igénylő eset előfordulása alkalmával a webshopban vásárolt terméket és Elállási/Felmondási nyilatkozatot köteles a PlayIt Store részére az alábbi postacímre visszaküldeni:

    Visszaküldési cím: Konzolvilág Kft. 1134. Budapest Váci út 51/a. "PlayIt Store"

    A webshopban vásárolt visszaküldendő termékek Konzolvilág üzletekben történő átadása, illetve visszaadása nem lehetséges. Ez a lehetőség akkor sem áll fenn, ha a Vásárló egyébként a termékre vonatkozó elállási jogát jogszerűen gyakorolja.

Az elállási jog gyakorlása esetén a termék visszajuttatásáról a vásárlónak saját költségén kell gondoskodnia! Az elállással érintett termék utánvétellel nem küldhető vissza, utánvételes átvételt nem áll módunkban teljesíteni. Elállás esetén követelhetjük a fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését! Ezeken kívül a vásárlót az elállás kapcsán semmilyen más költség nem terheli.

Fogyasztót nem illeti meg az elállási jog:

  • lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza;
  • olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza (headsetek, fülhallgatók, hajnyírók, hajformázók, hajkefék, férfi borotvák, női borotvák, epilátorok, IPL tartós szőrtelenítők, gyantázási eszközök, férfi szőrtelenítési termékek, női szőrtelenítési termékek, elektromos fogkefék, fogkefe pótfejek, lázmérők, inhalátorok, mikrofonok, stb.).
  • Digitális termékek (letöltőkódok) esetén;
  • valamint a jogszabályok által meghatározott további esetekben.

Használati információk

Tárhelyszolgáltató adatai

ATW

Cég: ATW Internet Kft.
Székhely: H-1138 Budapest, Esztergomi út 66. fsz. 1.
Adószám: 13471868-2-41
Cégjegyzékszám: 01-09-736956
Központi e-mail: info@atw.co.hu
Adószám: 13471868-2-41
EU VAT: HU13471868

Cégadatok 

Konzolvilág Kft.

Telephely: 1134 Budapest, Váci út 51/A.
Székhely: 1134 Budapest, Váci út 51/A.
Adószám: 25016909-2-41
Cég: Konzolvilág Kft.
Cégjegyzékszám: 01-09-194948
Cég bejegyezve: 2014.08.18.
Nyilvántartásba vevő hatóság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Központi e-mail: info@playitsore.hu
Stat. számjel: 25016909-4741-113-01

 

Közösségi média és Skype ügyfélszolgálat:

Facebook: PlayIT Store Facebook
Instagram: PlayIT Store Instagram
További tartalom betöltése.